Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
(3338 niezalogowanych)
991 Postów

(Wacek1)
Maniak
Marcel_1975 napisał:
Witam serdecznie wszystkich bez wyjątku ,jestem nowy na tym portalu i nie mogę wyjść z podziwu że nikt tak nie potrafi poniżać Polaka jak my sami!!! W tym jesteśmy mistrzami .Nie mam dużego doświadczenia jeśli chodzi o pracę w Norwegii ale wiem jedno nikt tak Cię nie wykręci tam jak Polak!!! Sam padłem i nasza ekipa na 150000 tyś koron!!! Odzyskaliśmy lecz z wielkim hukiem po miesiącu. s Teraz z tego śmieje bo temu co zrobił wałek pewnie nie do Dajcie każdemu szansę przecież sami nie wywieziecie tych koron do Polski a jak widzicie że komuś może iść lepiej a jest nowy w Norwegii to was CH.. S......!!!!! Sam się z tym spotkałem!!! To żenada a mało tego jeden nie pójdzie do pracy za 170 czy nawet za 200 KO na godz a drugi zrobi to za 100 albo mniej.!!!!!! Szanujcie się .Pozdrawiam wszystkich serdecznie. A i bym zapomniał nie ma się co chwalić panie oddziałowy swoją byłą pracom bo nie wieże że byłeś taki krystaliczny i nie odebrałeś nikomu tam zdrowia.99% z was to ludzie z kompleksami którzy mieli w dzieciństwie kłopoty z rówieśnikami, czyli byli wykorzystywani nie wnikam już w to jak!!!! a potem na GADA lub wychowawcę lub nie daj BOŻE Psychologa!!!! [color=#0000FF]

Nie spinaj sie pan, to wolny kraj( wbrew temu co mowia rodacy) Kazdy moze przyjechac i sprobowac sil. A forum to tylko zabawa.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
4 Posty
Robert klebba
(Marcel_1975)
Wiking
A bardzo bym prosił jeśli ktoś przeczytał moje ogłoszenie i wie coś na temat prac budowlanych to bardzo proszę o kontakt, będę bardzo wdzięczny .Jeśli coś wyjdzie z podpisanej umowy nie ukrywam że dam $ każdy musi żyć.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
991 Postów

(Wacek1)
Maniak
Marcel_1975 napisał: